Wednesday, September 28, 2005

小姐 這是我的名片

今天晚上我走在東區SOGO前面
看到很多辣妹走在我的身邊
但卻沒看我一眼
我的眼睛總是在她們的身上轉呀轉
我的腳步也一步步向她們接近
小姐小姐 這是我的名片
Cute lyrics of Jacky Wu's Song.
He once change the 'ming' pian to 'niao4' pian in his Famous Guess Show.
That time thinking he sing other's song, found out actually is his song after
my colleague, Peter tell me such song. :p

No comments: